Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mám lepší návrh: Zrušte silnice a ulice, udělejte jen chodníky a cyklostezky.

0 0
možnosti

Vy jste pěkný měkkota! I chodníky zrušit, nevíte snad, jak obtěžují cyklisty? A zakázat kolečkové brusle!

0 0
možnosti
Foto

Karma, má to však jeden háček, ti co o tom rozhodují, znají jízdní kolo jen z filmů pro pamětníky.

1 0
možnosti

P15a83v12e21l 15V95é29b88r

20. 6. 2017 21:47

Jaké by byly plánované ztráty cyklistů zadušením při společné jízdě aut a cyklistů tunelem?

4 0
možnosti

Nejdíve jsem si myslel, že si pan autor dělá srandu. Já si naivně myslel, že řešení by byly P+R a hlavně pořádná hromádná doprava. Tedy dotažená na okraje, tramvaje, nové metro, příměststké vlaky a hlavně, dobudovaný okruh (oba) včetně radiál, změna modrých zón, zrušení No rozebrat do šroubku každý autorův nápad nemá smysl, jen podotknu. Doufám, že se toho nějaké zelené pako (ideálně volené 5-ti procenty) nechytí a nezavede to. I když už bych se ničemu nedivil. A jako cyklista mohu napsat jen jedno, chci vidět ty kolony cyklistů v tunelu Blanka...Praha není Amsterodam, zná autor profil Prahy?

3 0
možnosti

řekl bych že tím profilem ho někdo bacil.. :-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 527x
Práce: postavená na přemýšlení Rodina: ve stálém pohybu Auto: velké Život: bez pozornosti okolí Krédo: učit se, učit se a to třetí mě baví nejvíc Volný čas: Kdy to je? Oblíbený sport: amatérsky skupinově vykonávané individuální sporty Oblíbená hudba: Bach - Prokofiev

Více o mě zde.

Seznam rubrik