Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V36l64a25d43i45m89í85r 39H61r79u97b28ý 4247213294339

Mám lepší návrh: Zrušte silnice a ulice, udělejte jen chodníky a cyklostezky.

0/0
21.6.2017 10:37

M45i78c12h87a73l 18Z60á88k98o76u44c62k95ý 2484724871781

Vy jste pěkný měkkota! I chodníky zrušit, nevíte snad, jak obtěžují cyklisty? A zakázat kolečkové brusle!

0/0
22.6.2017 20:38
Foto

J75a21r67o40s74l68a45v 59H56a17l32u18z93a 2196434689278

Karma, má to však jeden háček, ti co o tom rozhodují, znají jízdní kolo jen z filmů pro pamětníky.

+1/0
20.6.2017 22:13

P39a69v85e61l 11V27é13b36r 5439682552331

Jaké by byly plánované ztráty cyklistů zadušením při společné jízdě aut a cyklistů tunelem?

+4/0
20.6.2017 21:47

M43i23c17h19a48l 47Z10á61k92o69u19c65k38ý 2274114381801

Nejdíve jsem si myslel, že si pan autor dělá srandu. Já si naivně myslel, že řešení by byly P+R a hlavně pořádná hromádná doprava. Tedy dotažená na okraje, tramvaje, nové metro, příměststké vlaky a hlavně, dobudovaný okruh (oba) včetně radiál, změna modrých zón, zrušení No rozebrat do šroubku každý autorův nápad nemá smysl, jen podotknu. Doufám, že se toho nějaké zelené pako (ideálně volené 5-ti procenty) nechytí a nezavede to. I když už bych se ničemu nedivil. A jako cyklista mohu napsat jen jedno, chci vidět ty kolony cyklistů v tunelu Blanka...Praha není Amsterodam, zná autor profil Prahy?

+3/0
20.6.2017 20:48

M14a66r10t93i77n 18P12r11á26š73e92k 8635141410983

řekl bych že tím profilem ho někdo bacil.. :-P

0/0
21.6.2017 3:10

Š89t35ě22p92á25n 97N55a70d43r16c34h68a59l 9303334838262

Autor profil Prahy zná. Za loňský rok najezdil na cestách do práce po Praze přes 3500km. Většina cest přes Strahov k Vltavě a zase nahoru na Pankrác.

A taky zná auta, která cyklistu nevidí, ani když přejíždí na zelenou na těch pár místech, kde semafory pro kola jsou. A když uvidí, tak vztekle troubí. A stejně jedou, i když mají červenou.

A zná lidi, kteří otevírají dveře bez pohledu do zrcátka, klidně metr před cyklistou - má se pak snažit jet u kraje, když ho srazí dveře (za rok 2x)? A zná městské strážníky, kteří pokutují, kde co na cyklostezkách, místo aby se město zamýšlelo, jak situaci zlepšit.

0/0
22.6.2017 17:29

M74i55c38h11a54l 38Z64á14k14o18u32c72k17ý 2964884381201

No a myslíte, že jsou všichni tak zdatní? Myslíte, že může každý jezdit do práce na kole? Když např. není možné sprchy? Pokud pak voníte ostatním, to musí být lahoda. Ano, někteí řidiči v autech se chovají jako hovada, ale úplně stejné procento najdete i u cyklistů. A řešením je tedy poslat cyklisty do Blanky? Zrušit pruhy? Co mimopražský? Dovolím si konstatovat, že Vaše návrhy jsou děsem a bezmyšlenkovité, pouze Vy (jako cyklista) chcete usurpovat moc. ALe takhle to nefunguje. Já znám snad všechny strany, jezdím vším, kolo, MHD, auto, pěšky, taxi. A situace je katastrofální všude.

0/0
22.6.2017 20:34

Š74t12ě15p17á23n 81N58a95d66r86c53h48a52l 9803914898752

Rozhodně si nemyslím, že většina národa má chuť a možnost pohybovat se vlastní silou na vzdálenosti delší, než cesta k nejbližší zastávce. Ani to nikde netvrdím.

Naopak, navrhuji podporovat a nikoli zakazovat rozvíjející se přemisťovadla typu elektrických koloběžek, segway apod. které díky nízké hmotnosti (relativně k autům), zákonitě spotřebují jen zlomek energie aut. O prostoru ani nemluvě.

0/0
4.7.2017 22:12





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.