Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Povědomí velké většiny uživatelů o tom, jak funguje internet je poměrně chabé. Pro dost lidí je internet ta úvodní stránka Seznam a přes vyhledávač jdou i když mají přesnou adresu stránek, které chtějí navštívit. To se asi jen tak nezmění.

0 0
možnosti
Foto

Ale jistěže to je chybou uživatelů. Je několikero způsobů jak se dostat na přihlašovací stránky internetbankingu aniž byste použil vyhledávání. Že se někdo neseznámí s možnostmi není vinou vývojářů prohlížečů.

0 0
možnosti
Foto

Hmmm, a odkud bych se tak asi do banky měl přihlašovat? Zkusil jsem hulákat z okna: Moje internetové bankovnictví, zjev se mi a dovol,abych Ti zadal několik příkazů k úhradě! A představte si, že se nic nestalo. Tak jsem pokorně sednul ke stolu, kliknul na oblíbené, vybral uloženou přihlašovací stránku, přihlásil se, dostal sms, přepsal kód do dialogového okna, vyplnil jsem příkazy z mnou předefinovaných vzorů, požádal banku o schválení, opět sms, zadání kódu, odhlášení.

Tak nevím. Nejsem nějak zaostalej? ;-)

0 0
možnosti
Foto

I94v38a50n 66V70e41s47e60l13ý

23. 6. 2017 16:43

Vlastně vůbec tomu nerozumím a tak mi tady třeba někdo napíše zda dělám dobře či špatně. Úvodní stránku do internetového bankovnictví mám v liště záložek ( dříve Chrome dnes prohlížeč Avastu, který ještě nabízí nějaké další zabezpečení pro bankovnictví). No a když se stránka otevře ještě zkontroluji adresní řádek (ikonka zámku, HTTPS a zelené zvýraznění). Snad jsem dost opatrný.

0 0
možnosti

V blogu se píše, že si lidé neumí udělat záložku, jako to děláte vy, a tak to dělají složitěji, spouští vyhledávač, aby jim našel web banky. No a vyhledávač jim někdy najde místo webu banky něco podvodného. Asi tedy nevíte, že jste lepší než většina uživatelů, smiřte se s tím a takové blogy nečtěte, nejsou určené pro vás, jsou určeny pro tu neznalou většinu.

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS